7 days down, 17 to go.

Hej bloggen! Jag fortsätter att förundras över att jag inte känner något sug efter alla de sötsaker som jag tidigare proppade i mig varenda dag. Jag hade tänkt att köra denna utmaning augusti ut, men just nu känns det som att jag kan klara mig hur länge som helst! Okej, det kan jag ju - jag tror inte att jag dör om jag inte äter godis - men jag ser ju vilka resultat det ger och det gör mig peppad som fasen.

Idag blir det förhoppningsvis en promenad, men jag ska iväg en sväng på stan så jag får se om jag orkar promenera tillbaka när jag är färdig där.

Hittills har maten sett ut såhär:

Frukost: Två skivor limpa med rökt hushållsmedvurst. Kaffe.

Lunch: Fläskfilé med klyftpotatis, morötter och tzatsiki.

Mellis: En liten skål yoghurt och Special K red berries.

Och sen så ytterligare några koppar kaffe på det. Middagen lär bli köttbullar eller nåt liknande. Känner inte för att stå vid spisen och slava och försöka vara påhittig, sånt är ju onödigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0