8 augusti

Har som sagt mjukstartat den här veckan med att eliminera sötsaker och salta snacks. Och det går bra hittills! Längtar tills på måndag då det är invägning, det ska bli riktigt spännande att se om det har förändrats någonting sedan i måndag, genom att bara äta vanlig mat och träna två snabbisar (+ att jag kanske tar någon promenad i helgen). Jag jobbar lördag, men kanske att jag tar mig ut på söndag. Men den 22:a öppnar gymmet igen efter semestern, och dit ska jag! Då jävlar kör vi igång på riktigt. Tills dess peppar jag mig genom att läsa era underbara vikt- och hälsobloggar!
Nu ska jag vila en stund innan det är dags att sätta igång med middagen. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0