Pepp-flow

Okej, då kör vi. Jag är 19 år gammal och väger alldeles för mycket för vad som är bra för mig. Jag har bestämt mig nu, en gång för alla, att gå ner i vikt. Jag har prövat det mesta, pulverdieter, GI, kaloriräkning... Ja, you name it. Och visst har det funkat. Jag gick ner 16 kilo med GI, men när jag sedan träffade min pojkvän så kom kilona smygandes tillbaka, och nu är jag tillbaka på den vikt jag startade. Men det som skiljer sig den här gången är att jag tänker inte stressa med det här. Jag ska ta min tid, och börja med att eliminera allt som jag vet att jag kan överäta. Dvs choklad, chips, ostbågar, läsk osv. Nu är jag inne på min andra dag och det känns bra.

Träningen kommer jag att sätta igång med successivt. Just nu tar jag det lugnt i början, då jag verkligen inte vill gå ut för hårt som jag har gjort tidigare. Men om en cirka två veckor kommer jag att börja gymma tre gånger i veckan - intervallträning och styrketräning. Jag ska verkligen försöka den här gången, och det är nu eller aldrig!

NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0