Söndag 14 aug och vägning

Hej alla! Idag har jag vägt mig, söndag får bli min vägdag. Sen i måndags har jag gått ner 1,6 kilo genom att bara sluta käka godis, chips och dricka läsk. I övrigt har jag ätit som vanligt, och mer än så tycker jag nog. Jag har också bara motionerat två korta stunder, så därför är jag så himla förvånad (om än skitglad) att jag fick så bra resultat.

Nu är jag riktigt peppad, och längtar verkligen tills gymmet öppnar, då är det tre gånger i veckan som gäller, och då ska jag lyckas ännu bättre!

Till veckan har jag satt nya små mål, godisförbudet gäller fortfarande, men jag ska också minska storlekarna på portionerna, och dricka mer vatten. Nu kör vi!

Veckans skillnad: - 1,6 kg


Kommentarer
Postat av: IAATC.se l Benita Schoultz

Gud så duktig du är! :D

2011-08-15 @ 12:52:40
URL: http://www.iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0