Söndag 28 aug och vägning

Veckans skillnad: -0,5 kg

Total skillnad - 2,9 kg


Ja, det hade ju kunnat bli mer. Men jag tror att det har gått för lång tid mellan måltiderna den här veckan, och det har resulterat i att jag ätit mer än jag borde när jag väl har ätit. Två gympass har det blivit, och idag ska jag gå en promenad. Imorgon är det gymmet igen som gäller, men jag tar det någorlunda lugnt då jag känner att jag är påväg att bli förkyld.

Ta det inte fel, för jag kanonnöjd med även "bara" ett halvt kilo. Det är påväg neråt iallafall! :)

Inför den kommande veckan ska jag se till att minska på portionerna och dricka mer vatten (det är jag lite dålig på), och nu kommer jag förhoppningsvis få in lite träningsrutiner i och med att jag har bestämt mig för att träna måndag, onsdag och fredag. Och vet ni? Jag är 0,1 kg ifrån mitt första delmål! Det borde jag nå nästa vecka, annars är det skamligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0