15/11

Idag har varit en bra dag, både kost- och träningsmässigt. Direkt jag kom hem från jobbet gick jag på löpbandet i 80 minuter, så skönt! Och maten har sett ut såhär:

Frukost - 125 gr lättkvarg med fun light

Lunch -  Flygande Jakob med ris, en baby bel-ost

Mellanmål - 125 gr lättkvarg med fun light, en banan

Middag - Tikka masala med fullkornsris

Jag har bestämt mig för att sluta äta skit. Det är bara fördelar med att sluta med det så nu är det inte en godisbit som gäller, iallafall fram tills -20 kg. Vissa undantag gäller dock, som t ex om någon fyller år, men inget svullande bara därför, det kan bli en tårtbit eller så men inte mer! Inte ens mörk choklad ska jag äta, allt ska bort! Och så ska jag försöka äta lite GI-inspirerat och gå på löpbandet MINST 45 minuter om dagen. Jag måste ner i vikt nu, det är bara så, och det hade varit så skönt att ha kommit en bit på vägen redan till årsskiftet. NU KÖR JAG STENHÅRT. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0