Nystart

Det har varit ett långt uppehåll, och jag har gått upp i vikt, jag ska inte ljuga för er! Men idag har jag börjat om från noll igen. As we speak sitter jag i soffan efter ett gympass, det känns så skönt att vara back in business!

Jag ska försöka lägga upp min mat så ofta jag hinner. Idag har iallafall varit en bra dag, och jag ska hålla mig inom 1500 kalorier hade jag tänkt mig.

Frukost - Skyr (isländsk yoghurt med mycket protein)

Lunch - Kyckling Jakob + 2 kiwi

Mellanmål innan träning - Naturdiet-shake

Mellanmål efter träning - 2 knäckebröd med ost + vindruvor

Middag (har inte ätit ännu men det kommer att bli) - Lasagne

Övrigt - ett par koppar kaffe och en massa vatten.

Och med det kommer mitt kaloriintag att ligga på 1468 kalorier idag, alltså inom ramen. Sedan räknar inte jag med träningskalorierna, varför ska jag äta upp det jag tränat bort? 1500 kalorier är en ganska lagom mängd, och jag behöver inte gå hungrig (Y)

NU KÖR VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0