Onsdag 9/11

Hej alla glada! Första tre dagarna av nystarten har gått bra! Maten har varit bra, och jag har hunnit med att träna två gånger. Idag fick jag även hem mitt löpband som jag beställt, jag är så glad för det verkar hur bra som helst. Jag kommer att försöka gå minst en halvtimme varje dag, förutom mån, ons, fre då jag tränar på gym.

Dagens mat ser ut:

Frukost - Skyr

Lunch - Köttfärssås m spaghetti och ugnsstekta morötter, två clementiner

Mellanmål - En clementin och typ en klunk proteinshake (kunde inte dricka mer då jag glömt filtret till shakern och det blev så mycket klumpar)

Middag - Köttbullar m makaroner, kokta ärter och morötter

Övrigt - Kaffe, två rutor mörk choklad, eventuellt en clementin senare

Jag är så pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0