27 april och omstart

Har varit i någon form av svacka den senaste tiden. Jag har inte haft någon som helst motivation över huvudtaget, och det har inneburit en jäkla massa dålig mat och snask. Men jag har inte gått upp, utan gått ner 1,4 sen senaste invägningen. Så nu ligger jag på - 15,3 kg totalt. Och jag vägrar säga att jag börjar om på måndag, jag börjar idag! Ska åka och storhandla sedan med sambon och är så jävla pepp nu så ni anar inte. Ska fylla kylskåp och frys med en massa härliga grönsaker och proteiner och fokusera lite mindre på tillbehör som ris, pasta och potatis. Bara det här med att börja laga mat igen vet jag kommer att lösa mycket, då det har blivit många dagar med hämtmat. Men inte mer. Nu kör vi.

Jag har 13 veckor på mig tills vi åker på semester och då ska minst 13 kilo har försvunnit, är ni med mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0