Söndag

Under helgen som gått har jag ätit både kladdkaka och tårta, och har visserligen hållt mig inom min ram: 975 kcal. Smygvägde mig imorse, 1,5 kg ner sen i måndags :) Imorrn är den riktiga vägningsdagen, men jag håller på att klura på en siffra jag vill se den sista april från och med idag så jag var tvungen att väga mig så att jag får en startsiffra.

Imorrn är det alltså en ny vecka och med det ett lite högre kaloriintag. Ökar även denna gång med 75 kcal, så mitt dagliga intag kommer att ligga på 1050 kcal. Nu vill jag ha en felfri april månad! Jag ska inte säga att jag inte ska äta något sött, men om jag gör det så ska det vara inom kaloriramen. Det ska gå, det ska jag se till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0