10/3 Dagens mat

Jag har haft en mysig lördag, lite shoppning med sambon, jag hittade lite smått och gott på kicks, och sen ett par jeans på Lindex. Sen blev det faktiskt en lunch på stan, jag tog en kycklingbaguette gjort på grovt bröd, och det är ju inte så lite kalorier i det, så det blev en lättare middag som landade på 380 kcal. Totalt hamnade jag på 1358 kcal idag. Och sen bör väl tilläggas också att jag har virvlat omkring som en duracellkanin idag, städat, tvättat och rensat. Så jag är nöjd med den här lördagen. Nej nu ska jag ta och kolla på lite serier på datorn och mysa ner mig i soffan.

Dagens mat
Frukost: 2 skivor rasker m smör och apelsinmarmelad, två koppar kaffe med mjölk
Lunch: Kycklingbaguette m currydressing, loka
Middag: Kycklinggryta m ris, keso, majs och gurka
Övrigt: Kaffe m mjölk, cola zero och två rutor mörk choklad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0