Dag numero uno

Första dagen med Modifast går bra, mycket bättre än de tidigare gånger jag har försökt mig på sånt här. For även iväg och köpte mer Modifast choklad, och även ett paket med Allevo High Protein choklad, eftersom att de blandas med mjölk står man sig längre på det. Och jag vet även från egna erfarenheter att tom de påsarna från Nutrilett som blandas med mjölk inte smakar rävgift som de annars vanligtvis gör. Så det kommer nog att gå bra, det här.

Snart ska jag ta mig den tredje shaken för dagen, ska pröva en Allevo. Vet inte dock om jag kommer hinna dricka den fjärde som man ska, eftersom jag vaknade så sent och i och med det har hela dagen varit... sen. Oh well, nu är jag igång iallafall och det känns kanon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0