Onsdag

Dag två på pulver har gått fiiiint, och jag är så glad över det :) Det har aldrig varit såhär lätt att hålla mig till pulver som nu, till och med på jobbet där andra sitter med massa olika maträtter var det inte jobbigt. Det kanske kom precis i rättan tid, det här, och det är jag glad för. Imorgon kommer jag dock att bryta mitt lilla löfte om att jag inte ska väga mig, är helt enkelt för nyfiken :P Igår käkade jag två modifast-shakes, och en Allevo High Protein. Idag har jag hittills käkat (druckit) 3 modifast, och senare en allevo till middag. Modifast är fasen det godaste pulvret jag smakat, man behöver inte hälla i sig det och hålla för näsan, som man måste med t ex Naturdiet... Disgusting. Nåja, tänkte bara uppdatera er lite snabbt om hur det går, nu ska jag kolla vidare här på datorn. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0