Tisdag

Ja, nu sitter jag här och är mer peppad än någonsin. Smygvägde mig imorse och jag väger samma som igår, tack och lov. Trots allt skit som kroppen fick utstå. Nåja, jag var så förbannad på mig själv igår att jag bestämde mig att nu får det vara nog! Jag kommer att äta (dricka) ren kur modifast resten av veckan, och sen har jag inte planerat riktigt hur jag kommer att göra, men vänja in maten iallafall.

Det här skriker många människor om, att det är svältdiet och bla bla bla. Och visst fasen är det väl det! Att bara ge sin kropp absolut det nödvändiga är INTE bra i längden, MEN jag behöver det här just nu. Att bli av med det konstanta suget och tänket på mat, och samtidigt få lite schyssta minus på vågen. Så min startvikt för den här veckan är samma som igår, och väga mig tänker jag inte göra förrän på måndag. Jag vet hur jag blir, står jag still eller går upp minsta lilla blir jag deppig, och så är det nog för många tror jag? Så jag ska verkligen försöka hålla ut den här veckan, med dryckerna och att hålla mig borta från vågen. Och sen har jag gjort en deal med mig själv, skulle jag bli akut jättesugen på att tugga på mat, då får jag äta 100 gr minikeso + lite gurka. Kalorisnålt och gott :)

Det här kommer att bli skitbra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0